Dampak Covid-19 Terhadap Implementasi Pembelajaran Daring di Sekolah Dasar
Main Article Content
Abstract
Covid 19 menjadi suatu ancaman terbesar bagi kehidupan kita saat ini terutama dalam sistem pendidikan dikarenakan dengan adanya virus covid 19 Saat ini mengakibatkan sistem pembelajaran menjadi berubah yang pada awalnya sistem terkemuka digunakan sekarang sistem sejak dari Oleh karena itu dilakukan penelitian dan dalam penelitian kali ini kita akan melihat bagaimana sistem pembelajaran atau implementasi pembelajaran secara daring pada masa covid 19.
Downloads
Download data is not yet available.
Article Details
How to Cite
Wijaya, A., Harahap, A., & Bunda, B. (2022). Dampak Covid-19 Terhadap Implementasi Pembelajaran Daring di Sekolah Dasar. Edumaspul: Jurnal Pendidikan, 6(1), 93-97. https://doi.org/10.33487/edumaspul.v6i1.2270
Section
Articles
Copyright and License
The author(s) retain the publishing rights and full copyright of the articles published in Edumaspul: Jurnal Pendidikan are licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License. These articles are released under the Creative Commons Attribution-Noncommercial-ShareAlike 4.0 International License. This license permits users to distribute, remix, adapt, and build upon the material in any medium or format for non-commercial purposes, provided that proper credit is given to the original creator. Any modified or derivative works must be shared under the same terms. The CC BY-NC-SA license consists of the following components:
BY: Attribution must be given to the original author.
NC: The work may only be used for non-commercial purposes.
SA: Any adaptations must be shared under the same license.
NC: The work may only be used for non-commercial purposes.
SA: Any adaptations must be shared under the same license.